Kamila Kaszycka
Dyrektor naczelna, brand manager marki Homely Place Sp. z o.o., posiadająca 12- letnie doświadczenie w branży turystycznej. Doświadczenie zdobywała zarówno w pracy za granicą, jak i w Polsce, poznając specyfikę działalności branży hotelarskiej praktycznie na każdym szczeblu.
Ukończyła wyższe studia ekonomiczne na kierunku Finanse i Rachunkowość, a także szereg szkoleń z zakresu zarządzania firmą, zagadnień z dziedziny hotelarskiej oraz zarządzaniem nieruchomościami. Przebyła wiele kursów z zakresu rozwoju interpersonalnego i osobistego.
Znając potrzeby turystów, prowadzi firmę ze szczególnym nastawieniem na ich spełnienie, by pobyt w Apartamentach był w pełni satysfakcjonujący a także sprostał oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Gości.
W przedsiębiorstwie zajmuje się między innymi księgowością, kadrami, marketingiem i kampaniami reklamowymi, brandingiem, identyfikacją wizualną, innowacjami, rozwojem i polityką firmy, analizą a także nawiązuje trwałe relacje z kontrahentami.
Arkadiusz Kaszycki
Dyrektor naczelny, dyrektor do spraw rozwoju biznesu w spółce Homely Place Sp. z o.o., posiadający niemałe bo kilkunastoletnie doświadczenie w branży hotelarskiej, pozostając w niej od czasów studiów. Zajmuje się między innymi wizerunkiem marki, marketingiem, reklamą, sprzedażą, rozwojem i polityką firmy oraz standardami i strukturą organizacyjną pracy, badaniem rynku turystycznego i nieruchomości.
Ukończył studia wyższe w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii na kierunku Turystyka i Rekreacja. Uczestniczył także w wielu szkoleniach z zakresu marketingu i promocji, strategią komunikacji, zarządzania firmą i nieruchomościami, zagadnień z zakresu hotelarstwa, a także rozwoju interpersonalnego. Otrzymał także certyfikat „Skutecznego Menedżera”
Znając rynek turystyczny na obszarze krajowym, a także w oparciu o doświadczenie i zdobytą wiedzę, tworzy ofertę i markę firmy zgodnie z zapotrzebowaniem turystów, koncentrując się na ich najważniejszych potrzebach.
Tworząc markę Homely Place kierujemy się przede wszystkim doświadczeniem, znajomością rynku a także zadowoleniem naszych Gości, aby każdy czuł się w naszych Apartamentach jak w domu.