Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania. Jeśli jednak chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji, zapraszamy do kontaktu pod numerem +48791199988, lub adresem email: rezerwacje@homelyplace.pl
APARTAMENTY
Co znajduje się na wyposażeniu Apartamentów?
a) lodówka z zamrażarką
b) zmywarka
c) płyta indukcyjna
d) piekarnik
e) kuchenka mikrofalowa – w niektórych Apartamentach
f) stół jadalniany lub wyspa barowa
g) ekspres do kawy
h) czajnik elektryczny
i) żelazko i deska do prasownia, suszarka do ubrań
j) odkurzacz
k) pralka
l) suszarka do włosów
m) żele do kąpieli
n) ręczniki i pościel
o) prysznic lub wanna
p) garderoba lub szafa
q) balkon (poza Apartamentem Lovely i Muscat)
r) wszelkie niezbędne naczynia i przybory kuchenne
s) kawa i herbata
t) klimatyzacja (w wybranych Apartamentach)
u) wentylator
Lokalizacja Apartamentów
Wszystkie Apartamenty znajdują się w ścisłym centrum Poznania, na ul. Bóżniczej 1, Bóżniczej 2, Garbary 100, Garbary 95, Wodnej 15, Dominikańskiej 9, Wenecjańskiej 7.
REZERWACJA
Jak mogę dokonać rezerwacji?
Mogą Państwo dokonać rezerwacji za pośrednictwem naszej strony Internetowej (gdzie znajdą Państwo najniższe ceny w Internecie), a także drogą mailową
rezerwacje@homelyplace.pl
Kiedy mogę bezpłatnie odwołać rezerwacje?
Rezerwację dokonaną przez nasza stronę Internetową, można bezpłatnie anulować na 7 dni przed planowaną datą przyjazdu tj. do godz. 23:59 na 8 dni przed datą zameldowania. Na przykład w przypadku rezerwacji Apartamentu w terminie 19.09.2020, bezpłatna anulacja może nastąpić do dnia 11.09.2020 do godz. 23:59 (7 dni przed rozpoczęciem dnia 19.09.2020).
Czy jest możliwy wynajem długoterminowy?
Apartamenty wynajmujemy na okres krótkoterminowy, jednak jak najbardziej zapraszamy do najmu długoterminowego.
Dla klientów wynajmujących Apartamenty na długi okres czasu, oferujemy indywidualne ceny. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem rezerwacje@homelyplace.pl
Czy pobierana jest kaucja ze wynajem?
Kaucja zwrotna pobierana jest wyłącznie w wybranych terminach, zgodnie z umową najmu Apartamentu, przesyłanej drogą mailową po dokonaniu rezerwacji. Kwota kaucji wynosi 300 zł i zwracana jest po pobycie, w przeciągu 7 dni roboczych.
ZAMELDOWANIE I WYMELDOWANIE
W jakich godzinach trwa doba Apartamentowa?
Doba w naszych Apartamentach rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godz. 10:00 w dniu wyjazdu. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy możliwość wydłużenia godzin pobytu, za niewielką opłatą –
„Cennik usług dodatkowych”. Przy czym najwcześniej można zameldować się o godz. 12:00 a wymeldować o godz. 14:00.
Dlaczego za wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie pobierana jest dodatkowa opłata?
Staramy się sprostać Państwa oczekiwaniom i sprawić, by Państwa pobyt był w pełni zadowalający. Abyśmy mogli przygotować Apartament według Państwa preferencji, wiąże się to z reorganizacją pracy firmy sprzątającej oraz ze zwiększeniem ilości osób pracujących. Pragniemy również zaspokoić Państwa oczekiwania i świadczyć najwyższą jakość usług.
Skąd odebrać klucze?
Do naszych Apartamentów meldują się Państwo samodzielnie, za pomocą wcześniej wysyłanych informacji z instrukcją do zameldowania. Do Apartamentów wejdą Państwo za pomocą kodów – a nie kluczy. Kody dosyłane są godzinę przed planowanym zameldowaniem, drogą mailową lub sms. W dniu zameldowania należy przybyć pod wskazany adres Apartamentu.
Czy trzeba zakwaterować się do określonej godziny?
Apartament jest do Państwa dyspozycji od godz. 16:00 w dniu przyjazdu, do godz. 10:00 w dniu wyjazdu – mogą Państwo zameldować się o dogodnej dla siebie porze, w ustalonych godzinach. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy możliwość wydłużenia godzin pobytu, za niewielką opłatą –
„Cennik Usług Dodatkowych”.
Chcę zameldować się wcześniej, lub wymeldować później.
W przypadku chęci wcześniejszego zameldowania bądź późniejszego wymeldowania, prosimy zgłosić taką informację najpóźniej dzień przed zameldowaniem, drogą mailową na adres
rezerwacje@homelyplace.pl abyśmy mogli potwierdzić dostępność Apartamentu w wybranej przez Państwa godzinie. Cennik przedłużenia pobytu dostępny jest w zakładce
„Cennik usług dodatkowych”.
Dopłata za wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie, jest za osobę czy Apartament?
Cena za przedłużenie pobytu jest ceną za Apartament, nie jest zależna od ilości osób.
Czy mogę zostawić bagaże w Apartamencie przed zameldowaniem/po wymeldowaniu?
Poza godzinami doby Apartamentowej nasi goście nieodpłatnie mogą pozostawić swój bagaż do przechowania w siedzibie naszego biura, które znajduje się przy ul. Garbary 100/92 Pracujemy w godzinach 10:00-22:00.
Pozostawienie bagaży w Apartamencie przed rozpoczęciem doby, bądź po jej zakończeniu, możliwe jest wyłącznie po wydłużeniu doby Apartamentowej. W przypadku chęci skorzystania z Apartamentu poza wyznaczonymi godzinami, należy zgłosić taką informację drogą mailową na adres rezerwacje@homelyplace.pl , abyśmy mogli potwierdzić dostępność Apartamentu w wybranej przez Państwa godzinie. Cennik przedłużenia pobytu dostępny jest w zakładce „Cennik usług dodatkowych”.
POBYT W APARTAMENCIE
Czy w Apartamencie znajdują się ręczniki i pościel?
Na wyposażeniu Apartamentu znajdują się ręczniki, pościel oraz kosmetyki kąpielowe, przygotowane w ilości osób na jaką dokonana była rezerwacja.
Czy jest możliwość dostawienia łóżeczka turystycznego dla dziecka?
Istnieje możliwość dostawienia łóżeczka turystycznego dla dziecka, za dodatkową, jednorazową opłatą –
„Cennik usług dodatkowych”. Pobyt osób dorosłych i dzieci nocujących na dostawianych łóżkach liczona jest zgodnie z aktualnym cennikiem.
Czy akceptują Państwo zwierzęta?
Zwierzęta w naszych Apartamentach są mile widziane. Za pobyt pupila obowiązuje dodatkowa, jednorazowa opłata –
„Cennik usług dodatkowych”.
WYŻYWIENIE
Czy można zarezerwować u Państwa pobyt ze śniadaniem?
Podczas pobytu w naszych Apartamentach mogą Państwo skorzystać z usługi śniadaniowej. Do wyboru posiadamy śniadania: kontynentalne, fit oraz wegetariańskie – „Cennik usług dodatkowych”. Zamówienia należy składać najpóźniej w dniu przyjazdu, do godziny 14:00. Brak określenia preferowanego rodzaju śniadania, traktowany jest jako zamówienie na śniadanie kontynentalne.
Jak mogę zamówić śniadanie?
Celem dokonania zamówienia na usługę śniadaniową, prosimy o informację mailową na adres
rezerwacje@homelyplace.pl z określeniem ilości i rodzajów zamawianych śniadań.
Zamówienia należy składać najpóźniej w dniu przyjazdu, do godziny 14:00. Brak określenia preferowanego rodzaju śniadania, traktowany jest jako zamówienie na śniadanie kontynentalne.
W jaki sposób serwowane są śniadania?
Śniadania dostarczane są przez zewnętrzną firmę cateringową, codziennie do godziny 7:00 rano i serwowane są pod drzwi Apartamentu; w niedzielę i święta śniadania dostarczane są do godz. 8:00 rano bez możliwości wyboru godziny dostarczenia usługi. Jednakże firma ta rozpoczyna pracę o godzinie 5 rano, zatem możliwe jest zrealizowanie usługi wcześniej.
PŁATNOŚCI
Czy wymagana jest przedpłata?
W momencie dokonania rezerwacji, system prosi o podanie danych karty kredytowej. Dokonujemy weryfikacji podanej karty, celem obustronnego zabezpieczenia rezerwacji. Dokonujemy jedynie preautoryzacji środków na karcie – nie pobieramy należności z karty przed okresem bezpłatnej anulacji. W przypadku braku możliwości podania karty bądź niepomyślności procesu preautoryzacji, można dokonać przedpłaty celem zabezpieczenia rezerwacji. W tym celu prosimy o kontakt z nami, drogą mailową na adres:
rezerwacje@homelyplace.pl
Formy płatności.
W zależności od warunków dokonanej rezerwacji, należność za pobyt można uregulować za pomocą: przelewu, płatności Internetowej: TPay lub Paypal, karty bądź gotówki. Płatność gotówką możliwa jest po uprzednim umówieniu terminu oraz godziny płatności w siedzibie naszego biura, które mieści się przy ul. Garbary 100/92.
Dokonali Państwo preautoryzacji na mojej karcie, a chcę zapłacić gotówką. Co w takiej sytuacji?
Preautoryzacja karty dokonana celem obustronnego zabezpieczenia rezerwacji, blokuje tylko kwotę rezerwacji na Państwa koncie bankowym. Preautoryzacja nie stanowi obciążenia karty. W przypadku chęci zapłaty gotówką, prosimy o zgłoszenie zmiany formy płatności recepcji, przed rozpoczęciem Państwa rezerwacji i umówienie godziny spotkania w siedzibie naszego biura, które mieści się na ul. Garbary 100/92, na adres mailowy:
rezerwacje@homelyplace.pl
Czy można otrzymać fakturę VAT za pobyt?
Nasza firma jest aktywnym płatnikiem VAT i wystawia faktury z podatkiem VAT. W przypadku chęci uzyskania takiego dokumentu, prosimy o dosłanie pełnych danych firmy (w tym Numer Identyfikacji Podatkowej – NIP) przed rozpoczęciem pobytu. Po opłaceniu należności za rezerwację, do każdej płatności automatycznie wystawiany jest paragon fiskalny. Zgodnie z art. 106b ust. 5 znowelizowanej ustawy o VAT, brak podania numeru NIP firmy do paragonu przed zafiskalizowaniem sprzedaży na kasie fiskalnej, skutkować będzie brakiem możliwości późniejszego otrzymania faktury VAT na firmę. Faktura wysyłana jest drogą mailową, po zakończeniu usługi. Na życzenie gościa dokument możemy także wysłać pocztą tradycyjną lub dostarczyć do Apartamentu.
Czy pobierana jest kaucja ze wynajem?
Kaucja zwrotna pobierana jest wyłącznie w wybranych terminach, zgodnie z umową najmu Apartamentu, przesyłanej drogą mailową po dokonaniu rezerwacji. Kwota kaucji wynosi 300 zł i zwracana jest po pobycie, w przeciągu 7 dni roboczych.
PARKING
Czy jest dostępny parking i w jakiej cenie?
Posiadamy miejsca parkingowe w hali garażowej Apartamentowca (poza ul. Wodną 15, Dominikańską 9 i Wenecjańską 7, gdzie nie posiadamy miejsc parkingowych). Parking podziemny jest w pełni bezpieczny, monitorowany oraz bardzo wygodny – bezpośrednio z parkingu można udać się widną do Apartamentu. Koszt rezerwacji miejsca parkingowego znajdą Państwo w
„Cennik usług dodatkowych”. Liczba miejsc parkingowych na ul. Bóżniczej 2 jest ograniczona, zatem potwierdzenie niniejszej rezerwacji z naszej strony, będzie ostateczną gwarancją dokonania rezerwacji.
Przy rezerwacjach długoterminowych istnieje możliwość negocjacji ceny całkowitej miejsca parkingowego.
Jak zarezerwować miejsce parkingowe?
Celem dokonania rezerwacji miejsca parkingowego, prosimy o informację mailową na adres
rezerwacje@homelyplace.pl z określeniem ilości rezerwowanych miejsc
Czy mogę zarezerwować więcej niż jedno miejsce parkingowe?
Jak najbardziej istnieje możliwość rezerwacji większej ilości miejsc parkingowych. Wówczas prosimy o informację mailową na adres
rezerwacje@homelyplace.pl z określeniem ilości rezerwowanych miejsc. Liczba miejsc parkingowych na ul. Bóżniczej 2 jest ograniczona, zatem potwierdzenie niniejszej rezerwacji z naszej strony, będzie ostateczną gwarancją dokonania rezerwacji.
W jaki sposób mogę skorzystać z parkingu?
Informacja o parkingu wraz z filmem instruktażowym wysyłana jest drogą mailową dzień przed zameldowaniem wraz z kodami dostępu.
W jakich godzinach mogę pozostawić samochód na parkingu?
Miejsca parkingowe udostępniane są w godzinach wynajmu Apartamentu tj. od godz. 16:00 do godz. 10:00, jednak można przedłużyć czas korzystania z miejsca parkingowego za dodatkową opłatą
„Cennik usług dodatkowych”.