FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania. Jeśli jednak chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji, zapraszamy do kontaktu pod numerem +48511582539, lub adresem email: rezerwacje@homelyplace.pl

Apartamenty

Co znajduje się na wyposażeniu Apartamentów?
Lokalizacja Apartamentów
Rezerwacja

Jak mogę dokonać rezerwacji?
Kiedy mogę bezpłatnie odwołać rezerwacje?
Czy jest możliwy wynajem długoterminowy?
Zameldowanie i wymeldowanie

W jakich godzinach trwa doba Apartamentowa?
Dlaczego za wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie pobierana jest dodatkowa opłata?
Skąd odebrać klucze?
Czy trzeba zakwaterować się do określonej godziny?
Chcę zameldować się wcześniej, lub wymeldować później.
Dopłata za wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie, jest za osobę czy Apartament?
Mam problem z zameldowaniem. Do kogo się zgłosić?
Pobyt w Apartamencie

Czy w Apartamencie znajdują się ręczniki i pościel?
Czy mogę zamówić sprzątanie w trakcie pobytu?
Czy jest możliwość dostawienia łóżeczka turystycznego dla dziecka lub dostawki dla osoby dorosłej?
Czy akceptują Państwo zwierzęta?
Płatności

Czy wymagana jest przedpłata?
Formy płatności.
Dokonali Państwo preautoryzacji na mojej karcie, a chcę zapłacić gotówką. Co w takiej sytuacji?
Czy można otrzymać fakturę VAT za pobyt?
Usługi dodatkowe.

Czy jest dostępny parking i w jakiej cenie?
Dlaczego za wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie pobierana jest dodatkowa opłata?
Dlaczego muszę dopłacić za płatność w Apartamencie?